Eesti

Jälle uus :)

Oh, nüüd tuleb neid postitusi nagu seeni pärast vihma. Ju mul on siis nii palju teile praegu öelda.
Käisin tööametis täna. Saan paari päeva jooksul raha. Juhuu ! Kulub ära küll. Ja kui ma ütlesin, et ma kuu aja pärast USAsse lähen, siis vaatas Helisele otsa ja oli vait. Ma pidin kiiresti lisama, et ta on mu õde. Eelmine kord käisin ka koos Helisega, oli teine konsultant, siis too arvas ka, et ta mu laps. No jah, vanuse poolest ju võiks. Aga äge on vaadata nende nägusid kui nad aru saavad, et nad feilisid. 
Ja autokoolist helistati eile ise. Väga hea. Ja polegi hullu, et mul autokooli tunnistus kadunud on. Kirjutab mulle uue. Ainult 3.20€ ja kõik on bueno.
Homme istun kodus. Olen ilus. Ja siis reedel Tln-sse viisaintervjuule ja siis ongi kuu aega veel jäänud. Aeg lendab nii mis hirmus. Varsti varsti võite hakata mulle oma aadresse andma kui te tahate, et ma teile kaarte saadaks. Kunagi saate mu oma ka, siis peate mulle ka saatma 😉

Kas te olete kunagi luksuvat koera näinud ? Mina olen. Meil on. Hästi ära räägite, siis vb kunagi näete/kuulete ka.

Ja siis üks asi veel. Kas keegi oskab mulle seletada, mis peab tegema libedasõidu 2 aastat peale lubade saamist ? Ses suhtes, et kui seal õpitakse, mida talvel teha, siis minu puhul on see küll täitsa mõttetu. Ma olen juba 2 talve üle elanud, ja näete, ikka elan ! Miks see ei võiks olla kohe alguses seal sees. Oleks ju palju mõttekam. Peaks küsima kui ma nüüd lähen. Ma tahaks näha, mis nad mulle ütlevad 🙂

Leave a Reply

