Ameerikapaanika · Eesti · Mõttekäigud · Raha

Tubli tubli

Ma olen ikka nii tubli. Käisin täna pangas, issi andis raha mulle. Nad seal pangas on ikka veits imelikud. Kui ma ükspäev 2€ arvele panin, siis taheti dokumenti ka, täna panin 200€ ja keegi ei tahtnud midagi. Huvitav huvitav. Aga maksin nüüd viisa ära.

Ja homme on tööamet ka, nad peaks ka hakkama mulle õige pea raha andma. Nii tore. Siis saan Võsule minna kui load ka kätte saaks. Homme käin autokoolist ka läbi, sest nad ei ole mulle vastanud. Aga peab saama ju kuidagi isegi siis kui autokooli lõputunnistus kadunud on. Ise ma ikka nii hea printija pole, et omale load ise valmis teha. Ja kuskil ikka peab ju näha olema, et ma olen käinud ja teinud.

Aa, ja Tööamet on ka kaks meeldetuletuskirja mulle saatnud. Enne nad küll pole. Aga nii kena, et nad ikka muretsevad, et ma ikka läheks sinna. Ju nad siis tahavad väga mulle raha anda.

Kodus on printeri värvid otsas, ei saa mitte ühtegi asja välja ka printida. Pean nüüd selleks raamatukokku minema. Mul on vaja uus arstitõendi leht välja printida, siis leping ja see viisa mingi värk ka. Tegelt ajab jumala kurjaks, et värvid otsas on. Mine ja maksa nüüd teistele. Aga mis seal ikka. Ja see viisa maksekinnitus on vaja ka kuskilt välja printida. Hakkan värvipliiatsitega joonistama siin vist. 

Aga tatataa ! Mul ei ole enam seda lolli tunnet, nagu ma põgeneksin sinna USAsse. Olukord on normaliseerunud. Tundub, et selles koha pealt olen ma suutnud rahu sõlmida nii enda kui ma Temaga. Ja see on nii paganama hea tunne, et ma tahaks kohe kallistada kedagi. Sellist rahulolu ja valmisolekut pole ma endas tundunud päris tükk aega. Minna tahtmine kord kasvab, kord kahaneb. Ilmselt vastavalt kuuseisule. Aga ei, ma tulen tagasi, ja siis olen ma lõpuks õnnelik. Otsustatud ! Ja ma ei kavatse enam taganeda.

Ja tegin just kiire arvutuse ka kui palju mul praeguseks hetkeks raha kogu selle Au Pair’i asja peale läinud on. Trummipõrin ja fanfaarid. Umbes täpselt 1235€. Ja tuleb veel juurdegi. Kallis lõbu, peaks mainima. Aga ma tänan teid, kes te mu minekut toetanud olete 🙂

Leave a Reply

