Eesti · fotoblogi · Sõbrad · Türi

Eile. Kook. Pilt.

Tuju: 🙂
Eile käisin Inxu juures. Polnud teda jälle maru ammu näinud, aga no mis teha, olen see hõivatud inimene,  kes õhtul maalt koju jõudes ei jaksa enam varbaotsi ka liigutada. Liia oli ka, elab ikka õnneks veel. Teda polnud ka nii ammu ammu näinud.

Inx tegi kooki. Nämma oli. Mannakook. Okei okei, muud oli ka. Kohupiima näiteks. Maru hääkas. 

Ja siis tegime niisama ka paar pilti.

Neitsi Maarja olen.
Veits pime või nii 😀
Ma olen päris pruun, peaks mainima 🙂
Rasmus 🙂

 Jajah, pruuniks ikka lähen ka. Kohe näha, et ma maal olen palju. 

Eile vastasin pere kirjale ka lõpuks. Või no tegelt seekord ei võtnud palju aega, alles reedel kirjutas mulle. Kuidagi kaua vastan alati, aga pole aega pole aega !

Kui õhtul magama hakkasin jääma, siis mingi hetk hakkas vihm nii kõvasti vastu aknaplekki taguma, et ei saanud uninuda. Ja siis ma mõtlesin. Tuli meelde aeg kui ma veel noorem olin ja meil need vanad puitaknad olid. Kui mind öösel vihm üles ajas, siis ma keerasin ennast teki sisse, võtsin padja kaenlasse ja läksin surusin ennast aknapeale ja vaatasin vihma. Kuni uni tuli jälle. Aga kui meile pandi plastikud, siis enam nii teha ei saanud. Kahju. Ilus oli. Ja nüüd mulle enam vihm ei meeldi.

Ja võtaks ühe järgmise nädala ka palun, saaks kõik asjad kaelast ära ja saaks olla rahulikult enne lahkumist. Praegu on nii palju veel rabelemist. Jube jube. Aga ootan kõike täiega !

Aga enne on vaja see nv üle elada…

2 thoughts on “Eile. Kook. Pilt.

Leave a Reply

