Ameerikapaanika · Mõttekäigud · Muusika

Palun ?

Tundub, et minu teadmata on vahepeal toimunud asju, mis oleks peaagu halvasti lõppenud. Kui Liia poleks sellest oma blogis kirjutanud, siis ma polekski teadnud, et midagi valesti on. On tore, et ma avastasin selle enne kui asi oleks hullem olnud. Kahju, kui asjadest võib sedasi vale mulje jääda. Aga mul on hea meel, et kõik nüüd hästi on. 
Lugu, mis annab mulle inspiratsiooni ja vajutab minu sees mingeid selliseid nuppe ja liigutab kange, mille olemasolustki mul aimu polnud.
Ja kui keegi peaks küsima, miks ma siiani enda teada hoian seda, et ma USAsse lähen, siis sellepärast, et ma ei taha kuulata, kuidas inimesed järjest mulle ütlema hakkavad, et ära-mine-ära-mine-see-ju-nii kaugel-jne. Õnneks väga paljud mu blogi ei loe ja seega sellest ka ei tea. Tuleb aeg ja kõik saavad teada, aga alles siis kui enam absoluutselt mitte mingit tagasiteed ei ole, sest on mõni inimene, kes võib kõik ainult ühe sõnaga lõhkuda. Ja ma ei lase sellel juhtuda. Mitte kunagi enam. Sellepärast teabki sellest ainult väike ring inimesi. Ma ei mõtlegi, et kellelgi peaks hea meel olema, et ma minema lähen, aga võiks mind ju toetada, et ma lähen ja avastan maailma. Kodus istuda jõuan ma ka mõne aasta pärast. Kuigi esimest korda elus ma tunnen, et ma olen valmis nii mõnekski asjaks, milleks ma siiani polnud. Aga ka need asjad peavad ootama nüüd väheke aega. Siis kui ma USA plaani omale võtsin, ei olnud ma valmis veel selleks, milleks ma praegu olen. Seega ma tean, et kui ma kohe ei lähe, siis hiljem ma enam ei saa. Siis ma enam ei suuda. Ma lähen, ma tulen tagasi. Siis on kõik teistmoodi. Siis olen mina teistsugune. Ma loodan, et siis on palju asju, minu peas ja minu sees, teistmoodi. Ma loodan, et paljud asjad on kadunud ja andnud maad teistele asjadele. Ma usun, et mõni saab aru, mida/keda ma silmas pean. Aga ka sellest ei saa ma praegu rääkida. Ikka veel on raske. Ühesõnaga jah. Palun, lihtsalt toetage mind mu otsustes, aga mitte ärge rääkige mulle, et te ei taha, et ma lähen. Vahet ei ole, kus ma olen, ma ju armastan ja hoolin teist ikkagi. Kui te kardate, et ma teid unustan, siis seda ei saa küll kunagi juhtuda. Lihtsalt, olge mul olemas kui ma teid vajan ja ma olen olemas teil, kui teie mind vajate.
2 thoughts on “Palun ?

  1. Mulle ka meeldib 😀 (Y) ja see usa jutt jumala õige , ja siiski ma veelkord ütlen KEEP GOING, eestis jõuad sa elada niipalju , et poputad oma lapselapselapsigi veel 😀

  2. Vot täpselt ! Sedasi mõtlen mina ka. Aga mul on tunne, et enamik inimesi mõtleb just vastupidi. Aga aitäh su toetuse eest ! 🙂

Leave a Reply

