Eesti · Masendus · Mõttekäigud

Not okay

Tuju: .

Üksi kodus. Eilsest saadik. Aga üllatus üllatus, ma ei tohi üksi olla, sest siis on mingi kahtlane tuju. Kätlinist ei ole ka siinjuures abi.
Tahaks Soome juba, saaks puhata sellest hullumajast natuke. Vajan seda. Sest muidu ma olen enne augustit peast hall ja hull.
Ma mainin ära, et mu lahkumispidu peaks praeguste plaanide põhjal olema augusti esimene nv. 5.-7.08 siis 🙂 Oodatud on kõik, kes vähegi tunnevad, et peavad minuga enne mu pikaks ajaks kadumist kohtuma.
Muud tarka mul teile öelda polegi. Olge musid !
Leave a Reply

