Eesti · Viljandi

Jaanipäev

Tuju: Väsinud, aga hea
Kuulan: Metsatöll – Metsaviha 1
Minu Jaanid on selleks aastaks edukalt mööda saadetud. Ilma liigse alkoholi ja grillita. Hea on olla. Ma olen õnnelik, et ma ei pea siin pohmakat põdema nagu kindlasti enamus ja võin olla kõigest lihtsalt väsinud. 
Käisime siis Rakiga eile Viljandi Järveotsa jaanitulel. Raki võitis piletid. Sinna läksime, siis avastasime, et oleks võinud hiljem starida, sest alguses oli igav ja külm jne. Aga siis jõime eriti halba kohvi ja sõime veel halvemat burksi. Läksime kuskile rahva vahele, seal oli soojem. Kui lõke põlema pandi, siis oli lausa kuum.

Metsatöllu ajaks läksime surusime ennast ikka ilusti rohkem lava ette. Raki oli muidugi eriti vaimustuses trummidest. Kõik oli ilus. Välja arvatud kaks nooremapoolset neiut, kes mu ees ennastunustavalt hüppasid ja oma juustega vehkisid. Okei, ma saan aru, et ikkagi Metsatöll eksole. AGA võiks vähe ju ikka teiste inimestega ka arvestada. Järgmine kord võtan käärid kaasa. Aga jah väga raju oli ! Rokkis pesu ka seljast mul.

Bad Boys Blue oli ka ülikõva. Nautisin täiega ! 

Kui minus leiduks veel natukenegi jõudu, siis ma oleks läinud Väätsale jaanitulele ka täna. AGA minu jõuvarud on küll täiesti ammendatud. Ilmselge märk sellest, et ma hakkan vanaks jääma.
Leave a Reply

