Bla bla bla

Ma nii tahaks teile midagi kirjutada, aga ei ole midagi, millest kirjutada. Ei ole ju mõtet niisama ka mingit mõttetud crap’i toota. 
Vb mõni teine päev kirjutan midagi, sest homme lähme Rakiga Viljandisse jaanitulele. Bad Boys Blue, Metsatöll ja teised. Kõige chillim on asja juures see, et Raki võitis Ring FMst piletit. Juhuu ! Ja nagu Raki ütles: “Rokime sokid jalast !”
Täna oli täiesti lambist paha tuju. Selline imelik.. Pole ammu olnud nii jälle. 
JA TÄPSELT 2 KUUD VEEL JA MA OLEN JUBA KUSKIL MUJAL. Ma olen teel kuhugi kaugele ja millelt ma ootan nii palju, aga mõnikord kui ma sellele mõtlen, siis tundub see mingis mõttes nagu paigalseismine. Mitte midagi tegemine. Samas ma tean, et mõnes mõttes on see mu jaoks küll nagu aja sisustus, sest ma tean täpselt, mis ma peale seda edasi teha tahan. Aga mis ma Sealt ootan ? Ma täpselt ei teagi. Ma peaks hakkama oma eesmärke paremini sõnastama. Aga ma olen kindel, et see on ainuke õige otsus, mille ma praeguses olukorras teha sain. Ja ma ootan juba nii väga !
Kõik. Ma lähen nüüd magama enne kui ma liiga palju jälle mõtlema hakkan.
Leave a Reply

