Tripime ? Ikka !

Tuju: 🙂
Kuulan: Getter Jaani & Koit Toome – Valged ööd
Eile käisin esimest korda see aasta ujumas. Jah, ma tean, et alles nüüd, aga mis siis. Liivakal. Vesi oli lihtsalt nii hea. Mõnusalt rohekas. Raki ja Rainaga. Pärast läksime grillima nende poole. Siis Raki ütles, et lähme Võrru. Dawaj. Mõeldud-tehtud.
Umbes 22 me olime Võrus. Krissul käisime külas. Tunnike seal. Ja tagasi. Rokkis sajaga ! Jalutasime Tamula järve ääres ja olime niisama ilusad.

***
Aga ma ei saa ikka üle ega ümber oma remondijuttudest.
Täna käisime kipsplaate ostmas. Vägev on see, et Espak toob koju, aga maha ei tõsta autost keegi. Me siis emaga hakkame neid maha vedama ja teisele korrusele ka tassima. Meil saab lõbus olema. 
Täna ma puhastasin ja värvisin oma toas ahju. Nagu uus ! Kätlin värvis teises toas lage. Nii ilus. 
Ja ma nägin täna maailma kõige armsamaid kutsikaid. Nii kahju, et ma ära lähen, muidu ma võiks olla ühe õnnelik omanik.

Kui ta minu oleks, siis ma paneks talle Diesel nimeks 🙂
Need  kutsikad on müüa ka muide:  http://www.soov.ee/jarvamaa/Tiibeti_mastifi_ja_saksa_lambakoera_kutsikad_1289846.htm?ca=6

Edit: Kõik müüdud ! 

Leave a Reply

