Eesti · Film

Fast Five

Käisin täna üle sajandi kinos. No niivõrd kui Paide kultuurimaja saab kinoks nimetada. Aga no kui paremat ei pakuta, siis ajab asja ära küll.
Käisn Fast Five’i vaatamas. Peaks olema juba üldteada, et ma armastan autosid. Kohutavalt. Ja ma armastan Vin Diesel’it. Kõvasti kõvasti. Ja siis ma olen nende filmide fänn juba esimest osast peale.Totaalselt.
Mul puuduvad sõnad, et edasi anda emotsioone,  mida see film minus tekitas. Külmavärinad olid ainult osa sellest. Vahepeal leidsin ma ennast küüsi närimast. Uskumatu. Samas ma ju teadsin, kuidas see lõppeb. Nad pääsevad alati. Aga ikkagi on põnev vaadata. Ma vaataks seda filmi veel 100x, ilma, et ma sellest tüdineksin. Awesome !
Ja mu armastus Vin Diesel’i vastu kasvas iga sekundiga selle filmi jooksul. 
Ma arvan, et kui ma peaks kunagi poja saama, siis ta saab nimeks näiteks Vincent või Dominick. Kõik ikka selle puhul kui väga ta mulle meeldib. 
♥ Parim, mida ma viimasel ajal näinud olen ♥
So F***ing Awesome !!!
Leave a Reply

