Üritused · Ballett · Eesti · Muusika

Nokia Kontserdimajas

Käisin täna Tallinnas. Nokia Kontserdimajas oli Kaie Kõrbi Balletistuudio kevadetendus. Iris käib ju ka balletis Paides ja siis ta ka esines. Mõtlesin, et lähen ja vaatan asju üle, sest järgmine aasta ma nagunii siin ei ole ja kes teab, millal mul jälle õnnestub sellist asja näha. 
Muidugi keegi ei hoiatanud mind selle suhtes, et ma pean tegema ka soengu ja lille pähe panema jne. See ei ole üldse lihtne. Aga noh, okei. 
Uskumatu kui vaprad lapsed nad ikka kõik on. Proovid hakkasid pool 10 hommikul. Meie jõudsime umbes 15.00 sinna. Proov hakkas 15.30. Või pidi hakkama. Natuke hiljem hakkas, nagu ikka. Pmt jah. Nägin peaaegu terve etenduse ära ka proovide tasandil. Kaie Kõrbi isiklikult nägin ka ära 🙂
Mingi aeg siis läksin üles ära. Etendus ise hakkas ka 15 minutilise hilinemisega. Esimeste nootide kõlades tulid mulle juba külmavärinad peale ja sedasi kestis see kuni lõpuni. Iris oli nii ilus. Kõik nad olid nii ilusad, et pool aega veetsin ma pisaraid pildudes nagu mul viimasel ajal kombeks on. Kõige kõigemad on muidugi need kõige pisemad, 3-4.aastased, kes on lihtsalt nii üüber nunnud, eriti siis kui neil miski sassi läheb.
Ja ma veel ütlesin, et mulle ei meeldi ballet. Vb siis kui ma kunagi Pähklipurejat vaatamas käisin, olin ma veel lihtsalt liiga noor. Või ma ei tea ka. 
Aga jah, ma sain järjekordse asja, mida ma kunagi oma lapse tegema panen. Pole oluline, kas poiss või tüdruk.
Leave a Reply

