Ameerika · Ameerikapaanika · Eesti
Nüüd ma leian, et on õige aeg teatada teile ka oma suurt uudist. Liia juba teab, aga teised veel mitte. Kes mu blogi loevad need saavad teada ja kes ei loe, siis neil kas pole vaja teada või saavad sellest kunagi hiljem teada..
Ma leidsin omale pere ! Kõik. Nüüd on kindel minek. Teie ja ka enda rõõmuks pean ma ütlema, et ma lähen õnneks alles augustis. Lähen California osariiki, LAst max 45 minuti kaugusele. Esialgu vähemalt aastaks. Eks ole näha, mis elu toob. Rõõmustage mu üle !
Mul on hea meel ! Ma olen õnnelik ! Sest ma tunnen, et siin viibimine muutub mulle üha raskemaks. Paljudel põhjustel..
Love ya !
Leave a Reply

