Eesti · Türi
Täna hakkas Lillelaat. Iga-aastane kohustuslik üritus. Sain laadamelu nautida ja sain päikest. Kohati tundub, et näkku küll liiga palju. Aga eks loodame, et asi siiski nii hull pole. 
Homseks sain ühe äkkotsuse tulemusena ka super plaani. Lähen Võsule või noh.. sinna kanti. Mitte päris sinna. Ma täpselt ei teagi kuhu, eks siis ole näha. Mu Alaealisel Kullakesel oli täna sünnipäev. Sai 18. Seega enam ei saa ma teda sedasi kutsuda, aga mu jaoks on ta ikka see. Selles tema võlu suuresti seisneski.. 😀 Okei okei.
Aga ega ma laadalt suurt midagi ei ostnudki. Koti ostsin. Ja lühikesi pükse otsisin ka, aga lõpuks loobusin, sest selliseid ikka polnud nagu ma tahtsin. 
Õhtul on Kevadjubi ka veel Veski-Sillal, aga ma ei usu, et ma minema hakkan sinna, sest homme vaja 11:52 juba bussile minna ja siis ma ei saa ju ometi õhtul ka väsinud olla. 
Seekord ma läpakat kaasa ei võta. Seege, et te siis teaks, et ma olen kadunud määramata ajani. Oleneb kui kauaks mulle öömaja pakutakse 🙂
Olge siis musid ! XX
Leave a Reply

