Eesti · Maal
Tuju: 🙂
Kuulan: Eurovisiooni poolfinaal
Oeh, mis ma teile siis räägin. Eks ikka sellest vist, millest viimasel ajal. Homme ma puhkan ! Ma ei kavatse varba otsa ka liigutada ! Aga jah, muidu ma viimased päevad olen pahteldanud. Ükspäev värvisin akna ka üle teist korda. Kätlin tegi esimese korra. Ja siis ukse värvisin ära. Järgmine kord kui lähme, siis hakkan lihvima. Pahteldatud seina. Vanaema andis mulle isegi respiraatori selleks puhuks. Ja siis peaks lage ka edasi silikoonima. Ja siis peaks veel ahju kõrvale ka silikooni ära laskma. Siis enam ei saa ühest toast teise vaadata. 
Emme on ka vist aru saanud praegu sellest, et mitte mingit mõtet pole sellisel käitumisel, et kui keegi mingi aeg minna ei taha, siis pärast käitub kui rahvavaenlasega.
Näete, jälle ma ei suutnud mitte midagi tarka siia kirjutada. Ma ei usu, et mu remondijutud eriti huvitavad on 😀
Ja magama peaks hoopis minema, sest jube uni on. Homme ma magan õhtuni. No ma vähemalt proovin 🙂
Leave a Reply

