Eesti · fotoblogi · Maal

Reede.. laupäev..

Tuju: 🙂

Kuulan: Dimmu Borgir – Puritania

Eile olime Raki-Raina juures. Grillisime ja olime niisama ilusad. Mõnus oli. Õhtul trippisime niisama ringi ja hiljem läksime Raimo juurde natukeseks. Mul oli kogu aeg nii külm, et hambad pmt plagisesid. Kui õue astusin, siis umbes sekundiga hakkasid uuesti. 

Partyhat Party

Statue of Liberty või nii 😀
Ja täna ma käisin maal. Majapeal. Võitlen seinaga seal. Sõna otses mõttes rääkisin seinaga ja palusin ning lausa käskisin tal värv maha visata, aga ta ei teinud seda. Kas te saate aru ?!
Homme jätkan sellega. 
Aga põhiline nüüd ! Minu tulevases toas on pööninguluuk ja praegu seisab seal redel. Ma siis rahulikult kraapisin värvi seina pealt ja vaatasin siis, mida Helis teeb. Seisab üks jalg redeli peal nagu tahaks hakata üles ronima ning vaataks nagu otsa kellelegi. Nägi, et ma vaatan ja ütles : “Tädi.” No nagu tädi oleks sealt talle vastu vaadanud. Nagu mida ?! Päris ära ehmatas küll. Kätlin ütles, et ta enam seal olla ei julge. Raki ütles ka, et ta külla küll enam tulla ei taha. Aga no räägitakse ju, et lapsed pidavat vaime nägema 🙂
Leave a Reply

