Mõttekäigud · Random
Minust on saamas puhtusefriik. Ja siis niisama friik ka. Varem ei ärritanud mind segamini tuba või kui asjad on vales järjekorras. Nüüd ajab mind nii närvi kui keegi jätab näiteks enda järelt taldriku pesemata. Siis ma olen kuri ja käin ning tänitan seni kuni ära pestakse. Puhtusehullusest hullem hullus on see, et ma ei saa magada kui kell tiksub. Siis ma keskendun aina enam sellele ja lõpuks on selline tunne, et ma tahaks selle kella pisikese haamriga pisipisikesteks tükkideks taguda või siis teerulliga üle sõita või midagi veel hullemat. Või kui ma näiteks bussiga sõidan ja buss koliseb, siis on mul ka selline tunne, et ma lähen kohe hulluks ja hakkan karjuma. Siis pean ma üliruttu omale mingi asja leidma, millele keskenduda. Ja kui keegi paneb mu asjad valesse järjekorda, mis enne ei olnud, siis ma pean need ka ikka õigesti panema, sest muidu on mul tunne, et midagi on valesti.
Huvitav, kas see tähendab, et ma hakkangi hulluks minema ? 
Leave a Reply

