My 20th B-Day

Sünnipäev edukalt seljataha jäetud. Äge oli ! Aitäh teile, mu kallid ! ♥  
(Nüüd saate ühe ülipika blogi mu sünnipäevast).
Hommikul seekord üleslaulmist ei toimunud, sest Kätlin ja Iris ärkavad umbes kell 6 ja minu jaoks oleks see ilmselgelt liiga vara olnud. Aga nad õnnitlesid mind siis kui koolist tulid.
Aitäh, et mind oma kohaloluga austasite ♥
Kätlin ise tegi mulle koogi. Ülisuper !
Ja Iris tegi mulle ise kingituse. Vilditud käevõru. Nii ilus !
Liia kinkis sellise asja. Nii hea ! ♥
Väike valik siis sünnipäevaõnnitlusi ka, mis saabusid täna minuni nii läbi telefonikõne, sõnumi, FB, Orkuti kui isegi Rate. Mul endal kunagi hiljem ka hea meenutada 🙂
Maiken: Kallis Janne ! Sünnipäeva tähesäras avanegu õnnevärav, et su soovid unistuste tagahoovist leiaks läbi õnnekaare oma unistuste saare ! Palju-palju õnne sünnipäevaks ! 
Arvi: Musid ja kallid, palju õnne 🙂 
Raki: Mu kallis Janne, nii palju õnne sulle 🙂 kallid
Kaarel: Palju õnne sünnipäevaks kallike !! 🙂
Kati: Kõike parimat sünnipäevaks kallis Janne ! 🙂
Jaanus: Palju õnne noor puukoor 🙂
Krissu: Nii Tibu…Sai Sulle ka eelnevalt õnne soovitud… Läksin natuke orki… tuleb tõdeda… Seega… TÄNA… Ja edaspidiseks… Palju-palju õnne !
Alar: Sulle ma küll õnne ei soovi… Aprill ! Palju õnne sünnipäevaks kallis. 
Eneli: Palju õnne ! Soovin, et su iga päev oleks päikest täis !
Arx: Palju õnne hiina printsess 😀
Mihkel: Palju õnne tonnidega !!! 🙂 
Raimo: Kahju kurvastavat vananemist sulle Preilike ! 
Janek: Palju palju imelikke õnnesoove 😀 
Laura: Õnne ja suuuuuuur kalli tagantjärgi 🙂
Ma loodan, et te mitte kunagi ei unusta kui väga ma teid kõiki armastan, Mu Sõbrad !! ♥ (Ja mitte ainult teid, kelle õnnitlused ma siia kirjutasin, vaid ikka kõiki kõiki!)
Leave a Reply

