Eesti · fotoblogi · Rakvere · Sõbrad

Rakvere

Alustuseks siis seda, et ma pole elusees sellistest kohtadest läbi sõitnud nagu täna – Järva-Jaani, Tamsalu jne. Ma ei saa aru, kuidas keegi seal üldse elada tahab. Samas mõni maja oli ilus, aga paljudel majadel olid aknad kinni löödud jne. Suht sellised väljasurnud kohad tundusid. Õudne ! 
Aga tulin bussist maha ja sain Timoga kokku. Käisime Rakvere linnuses. Seal oli libe ja külm. Juuksed hakkasid ka teistpidi kasvama pmt, sest no ikka päris hull oli. Samas aga mulle meeldis, sest ikkagi kultuurne käik oli. Aga kokkuvõttes ma ei kurda.
Siis läksime sööma Art Cafe’sse. Ma küll ei tahtnud seda, aga no kes mind ikka kuulab, onju. Sõime pannkooke. Okei, päris head olid. Aga ikkagi, mulle ei meeldi kui mind sööma sunnitakse, sest mul ei olnud kõht tühi, aga no kes mind ikka kuulab eksole. Ja seda enam, et mulle ei meeldi kui mulle midagi ostetakse. Ainult siis kui ma seda ise tahan, aga seda ju ei juhtu. Aga tegelikult oli see temast ääretult armas. I like !

Tegelt on ta ikka nii numps. Kui välja arvata need vahepealsed imelikud hood, millest ma teile rääkinud olen. 

Siis tõi ta mu korterisse. Kati ja Merlega juttu. Nii hea ikka üle pika aja näha kõiki. Pmt 8 kuud ju möödas kui viimati nägime. Siis tuli teist rahvast ka. Chill. Rein tuli ka töölt mingi aeg. Tegime talle tünksi. Kõik ronisid kappi peitu, ma helistasin Reinule ja ütlesin, et kõik läksid ära ja mul on igav. Ma olin niiiiiiiii kõveras lihtsalt.

Aga ikka nii nii hea on kõiki jälle näha. Ma ei saa midagi parata sinna, et ma lihtsalt ei jõua tihemini Võsule. Kuigi kui minu teha oleks, siis ma vist ainult seal viibikski. Esmaspäeval vist sinna kanti, aga eks ole näha siis, millal. Ma ise ka ei tea täpselt, mis meil plaan ette näeb. Ja enne seda kui ma siit lahkun, pean ma veel vähemalt ühe korra Võsule jõudma. Siis ikka suvel. Et oleks USAs, mida meenutada.

Tunni aja pärast keeratakse kella. Siis selle asemel, et olla 3:00 on hoopis 4:00 ?

Leave a Reply

