Ameerikapaanika · Challenge

Challenge Päev 30

Tuju: ☺☺
Kuulan: Planeet feat. Pok – Tõdemus
Täna sain teise kõne Texasest. The Castiglione family‘lt. Mingi päev ma kirjutasin neile kirja ja Heidi vastas päris pikalt mulle. Aga no telefonis ikka saab paremini vist, kugi jah. Mu kirjalik english is much better. Aga no pole hullu. Saan hakkama. Peangi seda täiustama. Küsis, mida ma praegu teen. Ses suhtes, et kas käin tööl või midagi. Kas tahaksin jääda ainult üheks aastaks või ka teiseks. Mida ma tahan teha kui ma tagasi tulen sealt ja mida ma ootan USAs olekult. Jne jne jne. Pmt ütles, et helistame veel. Täna oli juba parem rääkida kui eelmine kord. Esimene kord pidin ma närvivapustuse saama, sest ma ei osanud üldse oodata seda ega midagi. Nüüd ma juba oskasin. Aga seekord helistati varjatud nr-ga. 
Texas on päris ahvatlev mõte. Kui mööda vaadata ämblikest ja tohutust kuumusest. 
And I hope I like them 🙂
Päev 30 – Kirjelda oma praegust suhet. 

Mul ei ole suhet. Seega ei ole ka midagi kirjeldada.

Kirss.Net - Elu magusaimast küljest

Leave a Reply

