Challenge · Mõttekäigud

Challenge Päev 29

Tuju: :/
Kuulan: Merlyn Uusküla – Paradiis (MDD Club Mix)
Väljavõtteid raamatust “Kaunile naisele igihaljad ilunipid”. 
“Blondiinidele sobib rohkem roheline värv, hall värv aga kas väga tumedate või linalakk-heledate juustega.”
“Brünettidele sobivad enamasti kõik värvid, vast sinised toonid mõjuvad paremini päevavalguses.”
“Suitsetamisest iseloomulikult kollaseks tõmbunud hambaid on hõlbus ja tervislik puhastada tavalise söögisoodaga.”
“Valgendavalt mõjub hammastele ka järgmine protseduur: mähkige hambaharja ümber riba marlisidet, kastke see sooja vette, seejärel peenesse soolasse. Hõõruge tublisti ning loputage.”

Ma tegin eile õhtul ühe otsuse. Ma natuke mõtlesin filmi “Love Actually” vaadates ja jõudsin järeldusele, et see, mida ma teen on täiesti mõttetu. Kõik ! Ma lõpetan ajaraiskamise. Ja siis lõpetab aeg minu raiskamise. Aitäh Raki ! 


Päev 29 – Kus tahaksid praegu olla?
Igal pool mujal, aga mitte siin. Siin tuleb kergelt öeldes tülgastus peale. Ma ei jõua ära oodata suve, et saaks minema. Ma elan selle nimel. 
3 thoughts on “Challenge Päev 29

Leave a Reply

