Challenge · Eesti · Photoshoot · Türi

Challenge Päev 25

Tuju: 🙂
Kuulan: Justin Bieber – Never Say Never

Käisime täna Liiaga väljas. Nautisime ilusat ilma ja päikest. Rääkisime ja rääkisime ja pildistasime. Polnudki ammu teinud pilte. Ja tänase päeva vaieldamatult parimad pildid tulid hoopis Rasmusest. Kurb tunnistada, aga tõsi ta on. Kohutav kui ebafotogeenilised me oleme 😀

Aga kui mööda vaadata mu ebafotogeenilisusest, siis mu juuksed on päris pikad juba 🙂
Sõbrapilt + puu
Meie staarpilt 😀
Päev 25 – Pilt millestki, mis teeb su õnnelikuks
Tegelikult ma tahaks öelda, et mind on lihtne rõõmustada. Mõnikord on vaja selleks ainult imepisikest asja, et ma tunneks, et see oligi kõik, mis mul õnneks vaja on. Mind teevad õnnelikuks mulle kallid inimesed – mu sõbrad ja perekond. Mind teeb õnnelikuks päikesepaiste, mõnikord õrn vihmasabin, vahel harva ka lumi. Seega ma ei saa siia lisada ühte pilti. Siia peaks tulema palju palju pilte – mu sõpradest, mu perekonnast, päikesest, lilledest, ööst ja päevast. Kõigest kõigest ! Ma ♥ teid kõiki ! 
Leave a Reply

