Challenge · Eesti · Türi

Challenge Päev 24

Tuju: 🙂
Kuulan: Sunrise Avenue – Hollywood Hills
Teate, mis ma täna avastasin. Mulle on tekkinud kaks nooremapoolset austajat. Vanus võib olla kuskil 2 ringis. Täpselt ei tea. Helis käib Paides Sireje Graubergi juures lauluringis vms ja siis seal on kaks väikest poissi, kes on täitsa nunnud. Kui lõpus see mängimise aeg on siis üks toob mulle kogu aeg mänguasju ja niisama vaatab mind kogu aeg, endal pole aega tehagi midagi. Täna oli üks teine poiss ka, kes terve aja mind vaatas. Nii nunnu 🙂
Ja te ei kujuta ette ka mu rõõmu hommikul kui ma uksest välja astusin ja nägin KUIVA ASFALTI maja ees !!! 
Lomm = lammas + loll (?! :D)
Päev 24 – Pilte sinust minevikus ja nüüd. Kuidas oled muutunud?
Ma pilte ei taha panna siia. Ma peatuks pikemalt oma juuksevärvi muutustel. Kui ma 5.klassi läksin, siis enne seda lõikasin oma pikad juuksed lühikeseks ja värvisin punaseks. Siis 7.klassis olid mul juba tumedad juuksed. Ja kasvasid jõudsalt. Enne 9.klassi otsustasin ma juuksed blondiks värvida. 9.klassi lõpus olid mul juba pikad blondid juuksed. Siis mingi aeg olin ma sunnitud nad jälle maha lõikama, sest olid juba nii katki ja koledaks läinud pideva blondeerimisega. Siis hakkasin sirgendama, enne olid lokkis kogu aeg. Loomulik lokk on kõva mul. Praeguseks on jälle päris normaalselt pikaks kasvanud. Ja nüüd ma värvin ainult juuksuris ka, enam ma seda viga ei tee, mis mind sundis juukseid maha lõikama. Praegu kasvatan jõudsalt. Ja plaanin värvida paar tooni tumedamaks, sest mul on nii siiber juba blondist. Muidugi on mul vahepeal igasuguseid salke ka peas olnud – tume tukk, roosad salgud, alt punane ja pealt tume jne. Igast värki saanud teha kui siiber sai. Mu olulisim muutus seisnebki juustes. Mis siin muud ikka.
Leave a Reply

