Challenge

Challenge Päev 23

Tuju: 🙂
Kuulan: Rihanna – S&M
Ma olen nii tubli. Sain lõpuks siis Türil arsti juures käidud ja tõin oma tervisekaardi ära. Nüüd vist homme Väätsale perearsti juurde. Täidame ankeedi ära ja siis saab ära saata lõpuks. Ma ei tea kui kaua mul see juba kodus vedeleb, sest ma kogu aeg unustan, et peaks ära käima arsti juures. Ja täpselt sedasi ma lükkangi asju kogu aeg edasi. Ja siis viimasel hetkel raban ennast põhimõtteliselt ribadeks. Nii mina. Aga no milleks teha oma elu kergeks eksole. Ma ikka püüan kogu aeg raskemaks teha.
Päev 23 – Iseloomusta ennast
Ai kui raske ! Kas te siis ei tea, et enda iseloomustamine on kõige raskem ? Hmm. Rõõmsameelne ekstravert, kes on mõnikord kohutavalt jäärapäine. Hüperaktiivne esineja, kes tahab olla tähelepanu keskpunktis (seda ütles mulle üks noormees kunagi ja lisas juurde, et just selle pärast ei saa ta minuga koos olla 😀 Chill ! ). Tegelt ma ei tea. Naeran palju, isegi siis kui vb ei peaks. Samas oskan ma inimesi kuulata ja vajadusel nõu anda. Ma olen sõbralik, ka võõrastega leian üsna kiiresti ühise keele. Ma ei oska rohkem. Võite lisada kui ma midagi unustasin 🙂

Palun kallis. Vastus sinu küsimusele.

 Love you all ! :*

Leave a Reply

