Challenge

Challenge Päev 22

Tuju: 🙂
Kuulan: SkyPlus Top 40
Võrguta Jäära
Jäära võrgutamiseks tuleb sul mängida tema reeglite järgi. Esimene reegel: tagaajamine ! Jaht iseenesest on Jäärale erutavam kui saagi tabamine. Ära unusta, et Jäär oma suure egoga tahab vallutada.

Jäär-mehed tahavad alati seda, mida nad ei saa. Neil on sõdalase hing, nad tahavad võidelda. Sul tuleb mängida raskestivallutatavat, et tuld temas hõõgvel hoida. Kui annad mõista, et sina oled auhind või lausa trofee, Jäär aga tahab alati võita, hakkab ta tahtma võita sind!

Jäär armastab raskusi ületada ja võidelda. Kui elate koos, tuleb sul talle selgeks teha, et ta ei tohi sinu üle domineerida. Aga las ta vähemalt mõnikord kaitseb sind. Nad tahavad olla rüütlid. Aga mis puutub võrgutamisse, siis kassi-hiire mäng on siin täiesti omal kohal. Vastasel korral kaotab ta huvi ja igasugune mäng ongi läbi.
Päev 22 – Lugu, mis toob sulle mingi mälestuse meelde
On mitmeid lugusid, mis seostuvad kindlate inimestega. Aga on ka lugusid, mis seostuvad mingite sündmustega. Näiteks mu 16 sünnipäeva lugu oli Macaron Chacaron. Siis Alari lõpuläbu lugu on kindlasti Waka Waka ja …and party and party... Hmm, Arviga tuleb mul meelde see Dolly Song vms. Erkiga seostub Tanel Padar – Neljapäev. Timoga miskipärast Smilers – Ainult unustamiseks. Ilmselt võiks ma siia veel palju lugusid ritta laduda, aga ma ei mäleta rohkem praegu.

Ja ma ei saa mainimata jäta Taio Cruz – Come on Girl. Liia mäletad ? 😀 Kimen göörl ! 


PS: Kui ma need päevablogid tehtud saan, siis ma ei kirjuta vist terve sajand enam midagi. 
Tsau !
Leave a Reply

