Challenge · Eesti · Mõttekäigud · Türi

Challenge Päev 19 : Naistepäev

Tuju: 🙂
Kuulan: Paha Polly – Naerame
Ma täna otsustasin, et kui ma kunagi lapsed saan, siis kas ainult ühe või siis nii suure vanusevahega nagu mina ja Helis. Muu ei mängi välja. Ja tänase päeva kogutulemus on see, et ilmselgelt olen ma superemme superaseaine. Seega. Kes mind omale tahab ?

Ja ma olen täiesti hämmingus kui mühakad ikka mehed võivad olla. Käisin poes Helisega, sain juhuslikut Inxuga kokku. Mõlemad lapsevankritega. Meie ees läks poest välja üks mees. Ta teadis, et me ka väljume, aga oleks ta siis ust lahti hoidnud või midagi. Aga no milleks, eksole. Küll me saame isegi onju. Üleüldse on maru vastik, et seal need uksed ise lahti ei käi. 

Päev 19 – Mis oli viimane film mida vaatasid, kirjuta sellest.
Kuna ma eriti telekat ei vaata, siis ma kohe pean mõtlema, kas ma peale Vin Dieseli “xXx” ka midagi vaadanud olen.
Vist oligi see viimane, mida ma ikka korralikult vaatasin. Ma ei oska sellest midagi kirjutada. I ♥ Vin Diesel. Ja see ongi kõik, mis on oluline. Ta on niiiiii super ! Film seega ka. Vaadake kõiki filme, kus ta mängib. Ta on the best 😀

Ja muidugi ILUSAT NAISTEPÄEVA KA ! Varsti saab küll juba läbi, aga parem hilja kui mitte kunagi 🙂

Leave a Reply

