Challenge · Mõttekäigud

Challenge Päev 13

Tuju: 🙂
Kuulan: Mt Eden – Frozen

Jälle viskas blogi kujundus siibrisse. See käib samamoodi mul tujude järgi nagu kõik muugi.

See on ka nüüd otsustatud, et ma ikkagi see nädal Tln ei lähe. Sest emme läheb mul esmaspäeval ja teisipäeval sõbrannale lillepoodi appi. Ikkagi naistepäev tuleb jne. Ja nagunii ma ei tea, millal ma minema Tln-st jälle saan ja siis ma ei hakka ennast parem narrima. Ja lähen järgmine nädal. Kui õnnestub. Ma ju nii tahan ikkagi.

Ma tunnen, et ma pean ühte asja veel seletama kuna meil läks ühe noormehega selle üle arutluseks. Ta ütles, et talle meeldivad inimesed, kellele tema meeldib, mitte asjad, mida ta neile võimaldada saab. Mina ütlesin, et mulle meeldivad asjad. Siis seda saab mõista mitut moodi. Asjade all ei pea ma silmas ainult esemeid, vaid on ka palju muud, mida sinna alla liigitada. Ma ei vali inimesi enda kõrvale selle järgi, milliseid esemeid nad mulle võimaldada saavad. Vaid pigem selle järgi, mida nad mulle pakkuda suudavad. Ja selle alla võib liigitada mõningad asjad – armastus, hoolimine, kohusetunne jne. Seega kui öelda sõna asi, siis see ei tähenda ilmtingimata alati mingit eset, vaid seda sõna tuleb mõista palju laiemalt. Ma loodan, et te kõik saate aru, mida ma mõtlen. Üsna keeruline kukkus välja, aga ma andsin endast parima.

Huvi pärast tegin ühte testi moodi asja, et kes on minu maailmavaadetele kõige lähem kandidaat keda valida. Üleüldiselt sain ma tulemuseks Toomas Tõniste (IRL). Ta kandideerib Pärnumaal, seega jah. Aga minu ringkonnast oli lähim Monika Kuzmina (Rahvaliit) 70%. Päris hea. Erakondade järgi vaadates peaks ma valima kellegi SDEst või Rahvaliidust. Aga keda ma reaalselt valima lähen pole ma veel otsustanud.

Päev 13 – Harjumused/omadused, mida sa sooviks, et sul poleks.

Otseselt midagi sellist polegi. Kõik, mis mul on, on mingit moodi mulle siiani alati kasuks tulnud. Küll aga vahel olen ma liiga jäärapäine, kui ma midagi pähe võtan, siis lähen selle nimel kas või üle laipade. Samas võin ma aga ühel hetkel loobuda nii, et keegi ei saa aru, miks. Ma võin vaielda lõputult, isegi kui ma mingi hetk saan aru, et mul pole õigus. Kui ma tahan, siis ma suudan panna ka oma vastase ikkagi ennast uskuma. Ma olen tujukas. Mu soovid ja tahtmised võivad muutuda sekundi murdosa jooksul. Ja kui ma midagi tahan, siis pean selle saama. Ükskõik kuidas. Mingeid veidraid ja halbu harjumusi mul pole.
Leave a Reply

