Challenge · Ehted

Challenge Päev 12

Tuju: 🙂
Kuulan: HND – Kui sa vaid saad
Täna hakkas igav. Mõtlesin, et vaataks nii huvi pärast “Desperate Housewives” algusest peale ära. Alates esimesest hooajast, sest ma alguses seda ju ei vaadanud. Kuna see hakkas mingi aastal 2004 juba, siis on vist loogiline ka jah. 
Ja tegelt peaks hakkama Jonathanile (mu Hispaania kirjasõber) kirja kirjutama. Aga ma ei jaksa. Reedel sain juba ta kirja, siiani pole vastanud. Paberi peal kiri, mitte mingi tavaline e-mail. Seega ikka chill värk ! 

Ja ma pean lihtsalt jagama teiega oma järgmist Suurt Armastust. Te kõik peaks juba teadma, et mul on kalduvus armuda ASJADESSE, mitte inimestesse. Seega mu viimase aja no vaieldamatult kõige kõigem avastus. Ma annaks niiiiii (veel rohkem) palju, et omale selline saada. Love love love !! Ma olen koheselt valmis abielluma mehega, kes sellise mulle kingib. Seega… 😀

Ma kahjuks ei mäleta, kust ma selle leidsin, sest ma salvestan ära pildi, mitte selle leiupaiga. Kui keegi teab, siis öelge mulle ka. Muidu rikun äkki mingeid autorikaitse seadusi ka veel 🙂
Päev 12 – Sarjad/saated, mis meeldivad. 
Hmm. No Eesti sarjadest on vaieldamatud lemmikud “Pilvede alla”, “Kättemaksukontor”, “Ühikarotid”. Välismaistest vaatan “Desperate Housewives”, “Grey’s Anatomy”, “House”. Vahel jääb silm pidama ka “NCIS” ja “CSI” peal. “Dexter” ja “Bones” on ka head. Vanematest sarjadest on omal kohal ka “Lastega kodus”. Aegumatu lemmik on “Kodus ja võõrsil”. Kui mul FoxLife oleks, siis vaataks ma ka “Ghost Whisperer”. No kuidagi ei saa üle ega ümber “Two and a Half Men”.
Eriti mingeid saateid ma ei vaata. Kui siis mõnikord “Võsareporter”, “Reporter” ja “Ärapanija”. Välismaistest muidugi “America’s Next Top Model”
Rohkem nagu ei tulegi meelde midagi. Ma usun, et ma võisin midagi unustada ka, aga no anname mulle andeks 🙂
Ja kindlasti pole mu päev korda läinud kui ma vähemalt korra ei saa vaadata “Top Shop’i” 😀
Leave a Reply

