Challenge · fotoblogi · Mõttekäigud · Türi

Challenge Päev 11

Tuju: 🙂
Kuulan: Smilers – Ainult unustamiseks

Täna ma mõtlen jälle. Eilse jätsin vahele. Minu arust on maru imelik süsteem nende isikuttõendavate dokumentidega. Põhimõtteliselt peab igal inimesel olema pass või ID-kaart, no juhiluba ajab ka asja ära. Mul on ka ainult juhiluba praegu. Saan hakkama. Aga tegelikult kui sul ei ole raha, et dokumente teha, siis sind ju nagu pole olemaski, sest sa ei saa ju kellelegi mitte kuidagi tõestada, kes sa oled. See on täiesti ebanormaalne mu meelest. Enne kehtisid 10 aastat, nüüd ainult 5. Põhimõtteliselt teed ära ja hakkad juba varakult uute jaoks raha kõrvale panema, sest vb ei ole sellist suurt summat kuskilt korraga võtta. Selgitage mulle palun keegi selle asja loogikat. Kas ei peaks olema miski, mis on kohustuslik, olema kättesaadav kõigile ?

Ja täitsa lõpp ! Varsti algab märts. Mu sünnani on kuu aega. Kohutav. Masendus. Õudus kuubis. Jne. 

Mulle ikka meeldib rõdult pilte teha 🙂

Päev 11 – Hüüdnimed, mis Sul on, miks sellised. 
Kas mul üldse on hüüdnimesid ? Kunagi oli Hilton või Paris, sest ma pidavat teda meenutama. Enam õnneks mitte. Siis Jantsik või Jants. Ma ei tea miks, küsige Liia käest. Rohkem polegi vist. Kui keegi midagi teab, siis öelge 🙂
One thought on “Challenge Päev 11

Leave a Reply

