Challenge Päev 9 : Eesti Iseseisvuspäev

Tuju: :/
Kuulan: Terminaator – Trammipeatuses
Head Vabariigi Aastapäeva !! 
Juba 93. 7 aastat veel ja 100 täis. Unbelievable ! 
Kerge masser on peal. Täpset põhjust ei teagi öelda.. I think I think too much ! See ongi põhjus ilmselt. Teha ei ole midagi, eks tuleb ära kannatada.

Aga homme on see päev, mida ma olen vähemalt nädala algusest saati oodanud ! Ma loodan, et see ei peta mu lootusi 🙂

Päev 9 – Midagi, mille üle sa oled viimastel päevadel uhkust tundnud
Ma ei oska siin millegi üle uhkust tunda. Polegi vist midagi. Ainult iseenda üle tundsin nädal tagasi uhkust.  Kõik.
Leave a Reply

