Challenge · Eesti · Türi

Challenge Päev 7

Tuju: 🙂
Kuulan: Kuuluud – See maailm pöörleb 
Ära heida meelt, sest sa ei pruugi leida püüdjat.
Tere õhtust ! Tänasest olen ma ametlikult töötu. Jou. Jah, käisin täna asju ajamas. Peaaegu kõik asjad sain tehtud. Käisin politseis ka, sealt saadeti migratsiooniametisse. Sealt öeldi, et 10 päeva jooksul saadetakse koju. Mhh, huvitav, kas seal on kõik asjad kirjas… Eks siis ole näha. Pangas käisin ka ja täna oli siis see kaua kardetud päev, mil mulle pensionifond ikka ka kaela määriti.

Ja just vaatasin filmi. Mu lemmikmees mängis. Vin Diesel. Love love love. Aga tegelt, filmis oli ülikõva lause. 
K: Kas sa oled ta naine või midagi ?
V: Jah, ja kui piisavalt hästi maksad, siis olen sinu oma ka. 
Peaks selle lause kasutusse võtma, ma usun, et iga normaalne mees kaoks selle peale. Kui aga mitte, siis peab midagi muud vist välja mõtlema…

Teda ei saa ju mitte armastada !? 😀
Pöörle ja püüa me mõtted kinni, hoia need endas, hoia need kõrgel. 

Päev 7- Pilt kellestki/millestki, mis on sind kõige enam mõjutanud. 
Siin peaks ma vist mainima, et ma ei lase ennast just kergesti mõjutada. Üsna raske on. Kui ma aga siiski pean midagi ütlema, siis see on vist ühikaelu. See on mind muutnud. Ja ikka palju palju. Ja ühika pilti ma siia ei pane.
Ja anna nad meile kui aeg saab õigeks.
2 thoughts on “Challenge Päev 7

  1. MA OLIN TÄIESTI KINDEL, ET SA VAATASID SEDA FILMI. reklaami nägin, mötlesin kohe su peale haha. tahtsin veel msn kirjutada kas istud teleka ees. juhuu

Leave a Reply

