Challenge Päev 6

Tuju: 🙂 
Kuulan: Urmas Alender – Ja kuigi veel
Täna on hea päev. Päriselt. Mitte millegi üle pole viriseda. Imelik kohe. Aga reedet ootan. Raki sünna. Reede, palun, tule ruttu ! 
Eile õhtul tuli küll veel korra masekas peale, siis kui Timo ütles, et ta on mõelnud sellele, mis saab siis kui ma ära lähen. Ma ise olen ka sellele mõelnud, aga ma ei ole suutnud välja mõelda midagi, millest kasu oleks. Kõige hullem ongi see, et tegelikult ma ju ei tea, millal ma lähen. Ma tahaks muidugi suve siin olla ja siis sügisel läheks ära kui siin külmaks hakkab jälle minema. Aga ei tea.. Ja samas selle ajaga jõuab nii palju juhtuda, et ma kohe ei tahagi mõelda, mis kõik juhtuda võib… 
Päev 6 – Sinu lemmik superkangelane/multikas ja miks ?
Kunagi mulle kohutavalt meeldisid Mootorrattahiired. No kõige kõige lemmikum oli. Ma olin siis ikka väike, lasteaias käisin. Siiani mäletan, kuidas nägin unes, et nad päästsid mu põlevast majast. Pidi ikka lemmik olema. Ja siis ma olin täielik Muumide fänn. Siiani meeldivad, tahaks Muumimaale ka minna. Praegu ma vaatan rohkem Simpson’eid ja Family Guy’d. Ja ma arvan, et siia ei ole vaja seletust panna, miks. They are just so awesome !  
Leave a Reply

