Challenge · fotoblogi · Itaalia · Mõttekäigud

Challenge Päev 5

Tuju: 🙂
Kuulan: Uku Suviste – Jagatud öö 
Teate, ma ei saa enam inimestest aru. Nimesid ma ei nimeta. Aga öelge, kas on normaalne, et inimene ütleb mulle, et ta on haige ei saa mulle külla tulla, samas aga oli ta piisavalt terve, et peol käia. Normaalne, eksole ?! Ja siis sealjuures see sama inimene räägib mulle, kuidas talle ei meeldi kui talle valetatakse või kui tema eest midagi varjatakse jne jne jne. Ma ei mõtle üle antud hetkel. Ma lihtsalt püüan mõista.. Aga vot, ei tule välja.

Edit: See asi sai ka selgeks. Ma lihtsalt pean rõhutama, et kui midagi on, siis palun palun öelge nii nagu asjad on ja pooled arusaamatused jäävad olemata. Tõesti ma eelistan seda kui mulle öeldaks asju otse, mitte nii et neid hakatakse peitma teiste asjade taha. Ja kui need asjad siis eest ära tõsta, siis see, mis järgi jääb on palju hullem kui oleks olnud kohe õigesti öelduna. Ja ma tõesti ei lähe enekat tegema seepeale 🙂

Ja siis ma paneks siia veel ühe väga laheda õpetaja kirjutatud pisikese iseloomustuse:
JANNE… jäid minu jaoks kuni lõpuni natsa salapäraseks… kohtusime ka natsa vähem….. millegipärast kipun arvama, et sinu tegelik mina avaneb natsa hiljem. 

Päev 5- Pilt(e) kohast, kus sa oled käinud

ITAALIA (märts 2007) – Eestist olete nagunii palju pilte niisamagi näinud ja rohkem pole ma välismaale jõudnud. Soomet ja Lätit ma ei arva enam ammu sinna hulka 😉

Pisa
Vatikan

Saint Angelo Bridge (Ponte Sant’Angelo)  – Angel with garment and dice
Veneetsia
Leave a Reply

