Challenge

Challenge Päev 4

Tuju: 🙂
Kuulan: Öökülm – Kaks lisatundi 
Nii palju ütlen täna, et esimene pere vaatas mind. Pennsylvaniast. Päris lahe. Nii uskumatu, et asi töötab juba. Teisipäeval lähen asju ajama – käin politseis ja arsti juures. Siis saan ära saata mingi aeg asjad. Ja siis ei olegi mul enam midagi teha, pean lihtsalt ootama. Jama on see, et ma ei tea kui kaua ma ootama pean. Ja ma ei jõua ära oodata !!
Aga üks asi, mida ma praegu vajan, on puhkus. Tahaks ennast paariks päevaks lihtsalt välja lülitada. Telefon välja, netti pole… Koos kellegi olulisega.

Päev 4 – Pane oma MP3 shuffel’i peale ja millised on 10 esimest lugu, mis mängivad?
Tegelt suht mõttetu on teha seda värki. Ma ei tea… Pooleli ka ei taha jätta, eks ma punnitan lõpuni ära. 
Kuna ma kodus empekat ei kuula, siis panen oma Winampi playlisti sufflesse:
The Killers – When You Were Young 
Sia – My Love 
Metallica – Battery 
Smilers – Pimedam pool 
Tanel Padar & The Sun – Kuu on Päike 
10-6 – Las ma veedan 
Linkin Park – The Little Thing You Give Up 
Indigolapsed – Maailma, mis elab sinus 
Celldweller – Own Little World 
Kare Kauks, Mahavok – Tunnete keel 
Leave a Reply

