Challenge · Eesti · fotoblogi · Räpina

Challenge Päev 3 : Räpina Aianduskooli lõpetamine

Tuju: 🙂

Kuulan: Evelin Samuel – Unistus igavesest päevast


Ma teen täna 2 in 1 postituse. Räägin lõpetamisest ja siis sellest päevateemast ka.


Hommikul muidugi oli sahmimist palju kodus, kõik olid närvis ja mina lubasin silma siniseks lüüa igaühel, kes mu närvi või nutma ajab. Õnneks jäid kõik ikka terveks. Räpinasse jõuda oli hea, aga ainult selle pärast, et ma teadsin, et ma ei pea sinna enam tükk aega minema. Päris veider on tegelikult mõelda, et ma ei pea enam kaks korda nädalas 3.5 tundi bussis loksuma, et minna sinna oma närvi rikkuma. Aga samas on kurb mõelda, et ma ei kujuta ette ka, millal ma näen kõiki neid sõpru ja tuttavaid, kes seal kalliks jõudsid saada


Aga kui tunnistusi anti, siis õppedirektoril oli peas nii õnnis ja õnnelik nägu nagu oleks ta tahtnud meile kaela karata ja öelda, et jumal tänatud, et te ära lähete. No päriselt. Päris naljakas oli.


Siis kui vahepeal lauldi, siis tõmbas ikka pisarad silma. Sinna ei olnud küll midagi parata. Lõpus laulsime Räpina laulu, see ka pani nutma. Pärast kui lilli andsin ja värki ning Jane tuli, siis ma hakkasin jälle ulguma. Nagu ma ei tea mis. Aga jah, nii uskumatuna tundub, et see asi ongi läbi. Päris päriselt ja päriseks.


Oma tunnistust vaadates on natuke kurb ka, sest ma tean, et ma suudaks paremini. Kui ma oleks seda asja natukenegi tõsisemalt võtnud. Aga see on see tagantjärgi tarkus, millest enam kellelegi kasu ei ole. Vb kui ma saaks otsast alata, siis ma suhtuks natukene tõsisemalt. Aga ma olen nüüd ikka päris mitu aastat vanem ja targem ka kui sinna kooli minnes. Lõppude lõpuks ma arvan, et ükski inimene ei tea veel päris täpselt peale 9.klassi lõppu, mida ta elult tahab. See, kes teab, on tubli !


Ma olen õnnelik, et see etapp mu elus on ka nüüd seljataga. Ma olen õnnelik, et ma saan hakata vallutama järgmisi eesmärke. Ma olen õnnelik !


Päev 3 – Mis sul täna seljas oli. 

Lõpetamine 18.02.2011


Meie vaprad, kes lõpuni vastu pidasid. Anna kadus pildi tegemise ajaks ära kuskile.
Külli, Maiken, mina
Leave a Reply

