Challenge · Eesti · Türi

Challenge Päev 1

Tuju: 🙂
Kuulan: Clawfinger – I Need You
I love you, I hate you, I kiss you, I rape you
I cheat and deceive you, I leave you
I love you, I hate you, I kiss you, I rape you
and I cheat and deceive but I need you
Mõtlesin et teen ka seda 30 päeva challenge’it 🙂 Igavusest või nii. Ja ilmselt teid üldse ei huvita ka tegelikult, aga ma pean ju kuidagi seda liigset aega tapma, mis mul siin on. Ja ma muidugi ei luba, et ma seda iga päev teen, sest ma olen ju selline tuulepea, et vahepeal võin unustada ka 🙂
Päev 1 – Kõige uuem pilt minust ja 15 fakti minu kohta
10.02.2011
Ega ma ennast väga tihti ei pildista, aga ükskord Helisega tegime pilte veebikaga.
Aga fakte ma küll ei oska öelda, enamust kindlasti teate ka juba, aga ikkagi:
1) Olen sündinud 1.aprillil, tähtkujult Jäär. 
2) Minuga vaielda on sama, mis peaga vastu seina joosta.
3) Ma suudan olla tujurikkuvalt põikpäine.
4) Kui ma väike olin ja naersin, siis alati nii, et lõpuks ma põlvitasin maas ja naersin jumala kõveras ja “palvetasin”.
5) Ma usun horoskoope kui need mulle meeldivad.
6) Mul on 3 nooremat õde.
7) Ma tahan saada veoautojuhiks
8) Ma tahan minna leeri.
9) Ma kogun šokolaadipabereid juba 10 aastat.
10) Ma sain omale kõrvarõngaaugud juba 4-aastaselt.
11) Ma hakkasin juba 5-aastaselt üksi bussiga vanaema juures käima.
12) Ma tahan mootorrattalube.
13) Ma tahan ära õppida hispaania keele.
14) Ma vihkan talve.
15) Mu unistuste reisisihtpunktid on Portugal ja Tiibet.
Üsna meeliülendav on mõelda, et kool on läbi. Antud hetkel ei tekita see minus peale rõõmu küll mitte mingeid muid emotisoone. Aga ma kujutan ette, et reedel ma lahistan küll nutta nii, et vähe pole. Mõelda vaid. Enam ei ole vaja pühapäeva hommikuti mõelda sellele, et appi õhtul peab Räpinasse minema. Enam ei pea reede hommikuti mõtlema, et jesh varsti saab koju. Ma ei suuda siiani veel päriselt uskuda, et see etapp mu elust on lõpuks ometi läbi ja ma saan hakata edasi tegema seda, mida ma päriselt tahan. See tundub ikka veel nii uskumatuna..
XX
Leave a Reply

