Eesti · Mõttekäigud · Räpina

Tere.

No tere hommikust ! Mõtlesin, et kirjutan midagi targemat ka vahelduseks. See muidugi ei tähenda, et see ka tark saab olema.  
Ahjaa, ma olen Räpinas jälle. Suren tülgastusse. Aga õnneks homme on eksam ja siis saab koju ära. Küsige parem, kas ma eksamiks õppinud ka olen. Vastan juba ette ära, et ei ole ma midagi. Ma loodan sellele pigem, et selle 3,5 aasta jooksul on siin ikka midagi rohkemat meelde jäänud kui see, kuidas peaks neid lilli ikkagi istutama. Aga jah, reede on muidugi eesmärk. Ma olen esimesest päevast peale koolis käinud selle 18.veebruari nimel. Imelik olen, ma tean.
Aga jah, õhtul läksin sõbra poole. Suht hirmus oli üksi minna, sest igasugused perverdid ju liiguvad siin ringi, ma kunagi varem kirjutasin, mis ehmastus mind peolt tulles tabas. Aga jõudsin sinna, siis jõime teed ja rääkisime niisama juttu. Nii hea oli teda näha jälle. Kogu aeg jõuab nii kaua mööda minna enne kui uuesti kohtume. Aga see ei loe, ikka on hea. Lõpuks siis sain selle “Social Network’i” ka vaadatud. Päris hea oli. Mingi neli filmi vaatasime ära ja märkamatult oligi kätte jõudnud hommik. Mõtlesin, et ei hakka siis sinna enam jääma ja tulin ühikasse ära ikkagi. Maru külm oli küll. Aga ma püüdsin kiiresti käia 🙂
Aga uskumatu, et ta oli üks esimesi, kellega me Räpinas tuttavaks saime ja siiani on jäänud. Teised on kuidagi ära kadunud, sest ega ma enam pmt eriti Räpina teiste kohalikega ei suhtlegi. Kuidagi sujuvalt on ära vajunud see. Vot ei tea, kas see on nüüd hea või halb. Hea ses suhtes kindlasti, et siis ei ole nii kahju siit ära minna. Halb, sest ma võin mõne järgi siiski igatsema ka hakata 😀
Ja miskipärast on mul praegu jube halb olla. Pea ka suht lõhub otsas ja selline tunne on, et ma kohe lähen ja suren ära.
Leave a Reply

