Eesti · Rate my life · Türi

Pealkiri ongi Pealkiri

Tuju: 🙂
Kuulan: Mia – Veel üks päev
Ainuke tähelepanu vääriv asi, mis täna juhtus, oli see, et Liiaga mu poole kõndides läks meist mööda üks vanem naisterahavas ja ütles midagi a la “Issand, katkised püksid jalas.” Midagi kobises veel kui edasi kõndis. No kuulge, mis see teistesse üldse puutub, mis mul seljas on ?!

Tibu ♥
Ja siis sain oma lõputöö ka valmis. Lõpuks ! Eile saatsin ära ka. Nüüd siis uus eesmärk – hakata eksamiks õppima. Aga see saab keeruline olema. Sest ma ei suuda üldse mõelda, et juba peaks õppima hakkama. Mul on tunne, et aega on veel nii palju.. Ja siis maksab see mulle kätte. Haa ! Nii mina noh.
Tegin täna huvi pärast uuesti “Rate My Life” testi. Ma vaatan, et asi paraneb.. Suurim areng võrreldes novembriga on toimunud mu lovelife’is ja spirit’is. See on hea. Ma elan selle nimel, et ma saan siit suvel minema. Sest kõik muu on kergelt öeldes tülgastust tekitav.
This Is My Life, Rated
Life: 7
Mind: 7.5
Body: 8
Spirit: 7.5
Friends/Family: 5.3
Love: 4.3
Finance: 3.5
Leave a Reply

