Eesti · fotoblogi · Mõttekäigud

Kerge nostalgia.

Tuju: 🙂
Kuulan: Skorpions – Wind of Changes
Täna võtsin kätte ja kustutasin Orkutist kõik pildid ära. Ma ei tea, miks ma seda tegin. Kukkusin vist. Järgmine samm saab see olema, et ma kustutan oma konto ka sealt ära. Aga sellini läheb veel aega. 
Ma mõtlen siis, et peaks hakkama eksamiks õppima, aga ma ei suuda. Nädal on veel aega ja ma ei ole isegi aiakujunduse küsimustele vastama hakanud. Okei, valetan. Esimene küsimus on poole peal. Saavutus, eksole.
Ja ma arvan, et te ei suuda isegi ette kujutada kui väga ma tegelikult ootan suve ja seda, et ma siit minema saaks. See on täiesti kirjeldamatu tunne. Ma ei suuda seda kirjeldada, aga ma tunnen seda iga päevaga üha enam. Varsti võib seda juba kergelt häirivaks pidama hakata. Aga praegu ma naudin veel seda. Ma arvan, et mulle hakkab asi kohele jõudma alles siis kui see käes on. Praegu tundub see nii lähedal ja samas nii kaugel. Ja see ajab mu hulluks. 
Suht nostalgitsen siin tegelikult. Vaatasin vanu pilte. Alates aastast 2006 😀 Olid ajad… Päris pikk postitus tuleb, sest ma ikka pean mõned üles ka panema. Ärge siis kurjad olge 🙂
See on see koht, kus te peate ütlema, et tume pole minu värv. 2006
Tsau, Amy ! 🙂 2006
Tsau, Raina ! 🙂 2006
Õhtu, mis muutis nii palju. 2006
Uskumatu, kui ammu see juba oli. 2007
Tsau, Liia ! 🙂 2008
Nice & Wild 2008
Mjäu ! See on see kui ühikas õhtuti und ei tulnud. 2008
Mäletate ? 🙂 2008
Aitäh, et sa mul olemas oled 🙂 2008
2008
Rohkem ma teile pilte ei näita. Niigi sai palju juba. Oli pilte, mida ma ei saanud siia panna, vb mõni mõistab mind siis valesti ja seda mul vaja ei ole. Osade piltide alla ei saanud ma kirjutada seda, mida oleks tahtnud, sest vb oleks minust valesti aru saadud. Ja seda ma ei taha.

PS: Te ei kujuta ette ka kui rahulik ja stressivaba on kodus olla kui ühte häirivat tegurit ei ole…

XX
2 thoughts on “Kerge nostalgia.

Leave a Reply

