Ameerikapaanika · Eesti · Tallinn

Jeah !

No nii. Tallinnas olen. Jube on ikka Räpinast tulla 4 ja pool tundi Tallinna. Terve bussisõidu ajal oli selline ülivastik ärevusetunne sees. No selline tunne, et ma saan kohe närvivapustuse. Aga lõpuks jõudsin kohale ikka. Ja siis oli järgmine takistus vaja ületada. Pidin bussijaamast saama Viru juurde pmt. Tegin mingi poolteist tundi Viru chilli, sest kellelgi ei olnud aega mu jaoks. Nägin Nõia-Intsu ! Ma olen lahe nüüd.
Kella 14:00-ks läksin siis sinna hotelli. Central Park Inn. Igal juhul seal oli ülichill lihtsalt. See, kes meid intervjeeris, Terje, oli nii hea ja mõnusa suhtumise ja suhtlemisega, et isegi mitte mingit närvi ei olnud enam see. Soovitasin tal lasanjet süüa, ta pole kunagi söönud seda. Aga pmt asi on siis nii, et pean järgmise nädala lõpuks ankeedi ära täitma. Siis juhiloa koopia ja kui asi sobib kõik, siis läheb asi Soome ära ja hakatakse peret otsima. Saate aru !? Mina ise ei saa väga. See asi on juba nii lähedal… et hirm tuleb peale. Peale lõpetamist veel lõputunnistuse koopia ka ära saatma ja siis politseisse minema ja tõendi võtma, et ma ole halb inimene ja ei ole kriminaalselt karistatud. Õnneks muud ei loe 🙂
Sealt tulin ära, siis tulin Mustamäele. Selle noormehe juurde, kellest ma olen juba mingis postituses rääkinud. Siia saamine oli ka muidugi seiklus, sest ma ei oska ju absoluutselt orienteeruda. Suure jama peale leidsin lõpuks õige koha üles, kus trolli peale sain. Kõige parem oli asja juures see, et mul sai aku ka tühjaks. Ja siis ma seisin tükk aega trollipeatuses Mustamäel. Külm oli ka. Aga nüüd on hea olla 🙂 Ma rohkem ei kommenteeri seda teemat.
Nii palju ütlen ka, et olukord läheb aina keeruliseks.. 
Kunagi õhtul koju ka..
Leave a Reply

