Eesti · Mõttekäigud · Räpina

Eks paistab…

Tuju: Nukker
Kuulan: Chase & Status feat Mali – Let You Go
Istun ikka veel Räpinas ja mõtlen, et ikka maru masendav värk on. Nii hea meel, et homme minema saab siit. Siis veel ainult eksamiks vaja tagasi tulla. Ja siis on juba lõpetamine. Vahel ma mõtlen ise ka, kas tõesti olen ma juba nii kaua Räpinas olnud. Mul on tunne, et see aeg on möödunud kuidagi kiiresti. Liiga kiiresti. Samas olen ma õnnelik, sest saab lõpuks ometi edasi liikuda. Samas olen ma aga ääretult kurb, sest ma ei kujuta ette, millal ma jälle juhtun nägema kõiki neid inimesi, kes siin kalliks jõudsid saada.
Ma kujutan ette, et siis kui lõpetamine on, nutan ma ennast küll puruks. Äkki poleks üldse mõtet meiki tehagi ? Kooli lõpp tähendab alati nii vastakaid tundeid. Üheltpoolt suur rõõm ja teiseltpoolt kohutav kurbus. Eriti mis puudutab sellist kooli, mis asub kodust nii palju kaugel, et ei ole võimalust kõigiga siis kokku saada kui tuju peaks olema.
Aga see ei ole kõik, mis minus antud hetkel seda meeleolu tekitab. Siin on veel asju. Aga ma ei ole kindel, kas see on õige koht, et neist rääkida.
Homme lähen Tallinna. Eks siis ole näha, mis saab. Nii ühe kui ka teisega, millest ma juba rääkinud olen. Mul on tunne, et ma olen ennast kuidagi suutnud panna maru keerulisse olukorda. Ja ma ei oska hetkel sellega mitte midagi peale ka hakata. Ma võin ju loota, et see kõik hargneb iseenesest lahti, aga ma ei ole nii loll, et sellele lootma jään. Aga praegusel hetkel ei ole mul küll muud teha kui lihtsalt oodata. Ehk selgub midagi ja siis saab selle olukorra ka lahendatud. Ma ju ütlesin, ma kinnitasin endale, et ma ei lase sellisel olukorral tekkida. Aga kuidagi mulle endalegi märkamatult on see siiski kujunenud vastupidiselt selle, mida ma tahtsin. Ja ma ei oska selle kohta midagi arvata ka.. “Eks paistab” on vist kõige lihtsam öelda…
Leave a Reply

