Eesti · Türi

Wow ! päev täielik.

Tuju: Tahaks ringi joosta praegu 😉
No nii ! Tänasest päevast on 2 uudist või sündmust. Tähtsuse järjekorda ma neid panna ei oska, aga midagi nad mu tulevikus muudavad…
Esiteks. Ma mingi aeg panin ennast sinna Au Pairi asja kirja ära, et noh ootan ja vaatan mis saab. Täna siis helistati mulle ja küsiti, kas ma olen endiselt huvitatud Ameerikasse minekust. No mis ma siis muud oskasin vastata kui et muidugi. Ja nüüd siis ongi asi nii, et järgmine laupäev on Tallinnas infopäev. Alguses on info värk ja siis peale seda intervjuu. Päris hull ! Aga tundub, et asi läheb käima siis. Pean ainult enne päris kindlaks saama, et see on ikkagi see, mida ma teha tahan. Tahan küll ! Praegu. Aga kas ka näiteks paari kuu pärast ? Tark oleks vist kõik plussid ja miinused paberile kirja panna ja siis kaaluda seda. Ma ei kahtle selles, kas ma hakkama saan, aga .. Ma ei oskagi täpselt sõnastada seda, milles ma kahtlen. Kusjuures päris hirmutav on teadmine, et vb ma saangi minna. Enne nagu olin suure hurraaga asja kallal, aga nüüd on hoopis teine tunne. Samas ma ei taha asja nüüd katki ka jätta. Öelge, et ma seda ei teeks !
Teiseks. Sain täna ühe noormehega kokku. Ma siiani imestan, et temasuguseid ka olemas on. Ma olen siiani nii lummatud. Päriselt. Vb satub ta ka seda lugema, ma ei tea. Igal juhul jah. Ta oli täpselt selline, millise mulje ta mulle eelneval suhtlusel jättis. Hull. Tuli Rakverest Türile. Ma ei tea, millise mulje ma talle jätsin. Nagu te kindlasti teate, siis ma olen selline nagu ma olen. Kergelt debiilne jne. Seega ma loodan, et asi väga hull ei ole. No ma loodan, et päris ära ei ehmatanud.. Ja ma loodan, et kohtume teine kord veel. Ja teeme sushit 🙂
XX
Ja ma oleks peaaegu unustanud. Mu kleit tuli ka juba täna ära !!! Ma olen nii tänases päevas. 

PS: ma olen tänasest päevast ikka üsna šokis jne, vb kunagi tuleb uni ka.
Leave a Reply

