Eesti · Türi
Tuju: 🙂
Kuulan: Jennifer Lopez feat. Pitbull – On The Floor
Täna tahtsime minna isaga jäärajale. Änaris põllu peal on tegelikult. Kas siis põllurada ? No mis iganes. Igal juhul jah. Isa mõtles, et kasutab mind ära. Tal ju täpselt 2 nädalat jäänud enne kui jälle sõita tohib. Aga ma olin üsna hämmingus kui ta eile mulle üldse ettepaneku tegi, et lähme. Ma ei ole temaga vist ma ei tea mitu aastat kuskil käinud, sest meie suhted pole just kõige paremad olnud. Me talume üksteist, aga et kuskile koos minna… Müstika. Aga kusjuures väga lahe oli. Sain sõita üle pika aja. Isegi sixiga oskan sõita, kuigi jah, ma siiski eelistan Passatit 😀 Aga tegelt ei saanudki täna rajale, kinni oli. Eks sellepärast, et sula oli vahepeal ja see ju rikub kohe raja ära kui siis sõitma minna. Aga tegelt ma olen tubli. Ma ei usu, et ma tulevikus rehvi vahetamisega hätta peaks jääma. Täna sain ka kindad ära määrida 😀
Lähme homme uuele katsele siis. Et nv ja siis loodetavasti keegi ikka on seal. Ma pole jäärajalgi mingi 3 aastat käinud. Terve selle aja kui ma Räpinas olen olnud pmt. Päris hull. Ma arvan, et ma olen esimeses vallis. Aga see saab sel juhul küll valus olema, nii mul kui autol. Kõik on ju nii kivikõva. Ja isa ütles, et kui ma peaks sixil ratta ringi laskma asfaldil, siis mu eluiga väheneb vähemalt 5 aastat. No ma sain sellega ikka hakkama ka, aga õnneks mitte asfaldil :).
Eile tellisin lõpukleidi ka ära. Raudselt tuleb siis ära kui ma Räpinas olen. Esmaspäevaks peab jälle minema.. Nagu ma tahaks onju. Ma saan aru, et lõpp juba paistab jne. Aga seda raskemaks seal olemine muutub. Ja nüüd tehti Suur Avastus – mul on I kursusest saati üks õppevõlg. Hea, et päris lõpetamisel seda veel mainida ei tahetud. 
Ja siis ma peaks Rakverre minema. Ja Tallinna ka. Lubadusi peaks nagu täitma vist (a). Ma luban, et ma järgmine kuu tulen ! Millal täpsemalt, ma ei tea, aga mul on 28 päeva aega, eksole ;).
XX
Leave a Reply

