Eesti · Räpina

Appi !

Täiesti lõpp kui meelierutav tunne see on kui hammas kasvab. Nüüd ma saan aru, miks väiksed lapsed sel ajal nii pahurad on.
Ja üsna meeldiv tunne on see ka kui pea on nii tühi, et mitte midagi ei ole seal enam kuigi seal peaks olema nii palju. Ma olen ennast vist juba täiesti üle õppinud. Lõputöö võtab ikka kogu energia ära. Eile oli küll hommikul 3 vaba tundi, aga siiski ei suuda poole 6-ni koolis olla. Pärast kukkusin lihtsalt voodisse ja enam ei liikunud ka sealt. Isegi kööki süüa tooma ei jaksanud minna.
Ainus asi, millest ma praegu mõelda suudan, ongi see, et saaks see lõputöö juba valmis ja saaks see kool juba läbi. Ma olen täiesti kurnatud. Emotsionaalselt, vaimselt ja füüsiliselt…
***
Ja koju tahaks ka. Aga ma ei saa vist bussis endaga maksta, seega pean siia jäämisega leppima 😥
Kalli tahaks…
PS: Kui 1000 vaatamist täis saab, siis ma teen kooki 😉 Teie saate ka.
*Ma kuulen ja ma unustan. Ma näen ja ma mäletan. Ma teen ja ma mõistan. (Konfutsius)*
Leave a Reply

