Aastahoroskoop · Eesti · Mõttekäigud · Räpina

Kassiaasta horoskoop 2011

Tuju: Lootusetus vaheldub lootusega
Kuulan: HIM – Heartkiller
Jagan teiega ka oma suurt rõõmu selle aasta Jäära horoskoobi üle.  See on täpselt selline, nagu mul vaja on 🙂 Horoskoobid saate teie ka siit 🙂 

Edit: 1/25/2012 ehk tagasivaade möödunud aastale. Kaldkirjas kirjutatu on 2011 kommentaarid ja allajoonitud kaldkiri on nüüd 2012 lisatud. 

Jäär 21.03 – 20.04
Edu sõltub iseendast. 
“Esimesel kahel kuul on üsna palju pingeid ja sekeldusi. Jäär teab, et aasta edukus sõltub tema enda õigetest valikutest ja initsiatiivist. Avalöök uuteks võimalusteks antakse 22.jaanuaril kui Jupiter liigub Jäära märki. See täidab Jäära entusiasmiga, kuna ta näeb häid väljavaateid saada endale liidripositsioon mingi suure mõtte elluviimisel.” No ärge üllatage eksole, mul on koolis kohutavad seisud 😥 Koolis olid too hetk jubedad seisud küll, aga sain hakkama just paljus tänu sellele, et ma teadsin, et sellest, kas ma lõpetan kooli või mitte, sõltub mu USAsse tulek.


“Veebruaris läheb vaja oskust teha head koostööd, et tagada endale kindlad liitlased.” Nüüd tagasi mõeldes ei mäleta, et ma oleks kellegagi pidanud otseselt koostööd tegema.

“Märts on aasta esimese poole kõige pingelisemaid ja segasemaid aegu. Õnneks toob kuu viimane nädal tema ellu ka rõõmsamaid noote.” Pingeliseks võis pidada seda sellepärast, et mul oli esimene tõsisem match. Texasesse. Aga lõpuks nad lihtsalt kadusid. Ja pingeliseks võib pidada seda ka sellepärast, et siis võtsin ma vastu otsuse endaga ja Arviga rahu sõlmimiseks. 

“Aprillis läheb juba julgeks tegutsemiseks ja siis ei karda Jäär ette võtta ka riskantsemaid tegevusi. See on aeg tähtsateks läbirääkimisteks ja kokkulepeteks, mis avab tee headele finantsvõimalustele maikuus.” Märk sellest, et ma peaks seda USA asja ajama hakkama 🙂 Ma ei oska seda millegagi seostada.
“Mais tulebki tegemist pangandusega. Samal ajal nõuab eraelu senisest suuremat tähelepanu – eriti mis seotud elukohaga. Kuu lõpp lubab reise ja vaimset ajaviidet.” No näete siis 😀 Kaugemale kui Võsule ma ei reisinud. Ja eraelu oli ka OK, mitte küll elukohasse puutuv aga siiski. Elukohaga seostaks ma pigem Seda-Maja-Seal-Maal-Kuhu-Ma-Minna-Ei-Tahtnud. Panganduse poole pealt nii palju, et mai lõpupoole kinnitasin ma ka ära oma host family. Kuigi maksetähtaeg ise lükkus juba juunisse.


“Aktiivne vaimne tegevus jätkub juuni esimeses pooles, mil on võimalikud südamelähedased suhted vastassugupoolega. Üldiselt aga on oht laiali valguda, raha ja aega raisata. Kuu teine pool tuleb rahulikum ja kodusem.” Mõtlesin kogu selle lahkumise üle järgi, sest siis oli juba minek kindel ja seda loekski ma aktiivseks vaimseks tegevuseks. Raha otseselt ei raisanud, see läks ainult vajalikele asjadele. Aega raiskasin küll.
“Juuligi möödub askeldamistes koduste asjadega, kus Jäär näitab üles head majanduslikku mõtlemist. Nüüd tuleb tal rohkem lastega tegelda.” Küll ma seal USAs nendega tegelen siis 😀 Juulis oli palju maal toimetamist ja ilmselt siis lastega tegelemise all saan silmas pidada Helist. Majandusliku mõtlemise all võib silmas pidada seda, et enamus oste, mis maale teha sai, arutas emme enne minuga. Või otsustasime/valisime koos.


“August on soodne reisideks ja seiklusteks. Jäära naised, kes suve algul oma teisepoole leidsid, võivad augustis jääda lapseootele. Kuu viimane nädal nõuab teravdatud tähelepanu tööasjadele.” Põhjus, miks siia aasta alguses ühtegi kommentaari ei tulnud, on see, et ma ei uskunud, et ma alles augustis lahkun. Aga näete, lahkusin augustis ja alustasin oma suurt seiklust. Kuna ma oma teistpoolt ei leidnud, siis rasedaks ei jäänud õnneks. Ja tööasjades polnud ka kõrgendatud tähelepanu nõutav. Kui siis ainult selles mõttes, et kõik oli uus, siis pidin õppima palju palju.

“September toob kaasa töömuresid, mis seotud palgaga, probleeme ülemustega ja riidlemist alluvatega.” Õnneks ei ole mul palgaprobleeme olnud. Ja ülemustega pole ka probleeme olnud. Alluvatega olen riielnud küll ja veel.

“Oktoober on kuni 21. kuupäevani aasta teise poole parim aeg. Koostöö nii eraelus kui ametis laabub hästi. Kasulikuks osutuvad uued tutvused ja liidud, kaasa arvatud abielu. Jäärad on populaarsed. Kuu lõpul muutuvad olud segasemaks.” Ametis koostöö laabus hästi muidugi. Uuteks tutvusteks loeme siis kõik teised Au Pairid kuigi ma ei tea, kuidas neist mulle kasu oli.

“Novembri esimene pool toob arusaamatusi nii tööl kui kodus. Teiste ettekujutused ja arvamused lähevad vastuollu Jäära enda arusaamaga olukorrast. Ilmselt halveneb ka tervis. Kuu teisel poolel tuleb koostöösse rohkem mõistmist ja harmooniat, mistõttu Jäära positsioon ametikohal tugevneb.” Ilmselgelt on jama kellegagi. Ma ei mäleta, et oleks mingeid jamasid olnud. Tervis oli ka OK. Ma ei mäleta, millal Maria meile tuli, võib olla kuidagi sellega seotud.


“Detsembri esimesel poolel jätkuvad eelmises kuus alanud positiivsed tendentsid. Tänu oma mõtterikkusele on ta pannud kõik ennast kuulama. Aasta lõpul on Jäär üks väheseid, kel kindel plaan ja selge nägemus tulevikust.Praegu juba on, uskumatu lausa. Aga eks siis ole näha, mis siis on. Ütleme nii, et plaan ei ole enam kindel. On kaks varianti – USA või Austraalia. Eks paistab, mis parimaks osutub.


“Aasta lõpetab Jäär optimistlikus meeleolus.” Väga optimistlik olin.
Terve mu horoskoop soosib USAsse või kuskile minekut, lastega tegelemist ja elukoha vahetust. See peab ju siiski midagi tähendama. Ma küll ei ela nende järgi, aga siiski on meeldiv lugeda kui kõik on nii nagu mina tahan. See ka, et kui ma suve algul mehe võtan, siis augustis jään rasedaks ja oktoobris abiellun. Eks siis ole näha. Elage kaasa mulle 😀
***
See ka, et me saime omale uue toakaaslase ka. Normaalne. Pisut kitsas olemine tundub, aga pole hullu. Mul ainult umbes 40 päeva jäänud veel. No ma loodan vähemalt.
Täna hakkasime seda lõputöö raamatut tegema. Mul on tunne, et ma saan selle ka enne valmis kui lõputöö enda. Aga ei, peab ennast ikka kätte võtma. 28.jaanuar peab valmis olema vist. Ja siis mingi aeg otsustatakse see ka, kes eksamile saavad. Ja mul on ikka plaanis ära lõpetada see kool. Loodame ikka parimat. Samas olen ma ju alati hakkama saanud. Isegi paremini kui ma oleks oodanud. Seega PEAN seekord ka saama. Muud võimalust ei ole lihtsalt. Vägev on see, et meie peame ka kaitsma seda ikkagi. Meie saame selle eest hinde, aga teistel on nagu proovikaitsmine. Sama hästi võiks teised ju eksami ka teha, et saavad hinde ja siis meile oleks nagu proovikas. Ei saa aru, kelle napakas idee see nüüd siis oli ?!
XX
Tänaseks lõpetuseks sobis superhästi “Elu pole selleks, et hädaldada ja nutta, vaid selleks, et võidelda ja võita!”
Leave a Reply

