Räpinas

Ja nii ongi. Eile õhtul saabusin siis jälle siis kohutavamaisse paika maapeal. Või tegelt ei ole asi üldse nii hull. Aga jah, Paide jõudis buss mingi umbes 5 mintsa hiljem. No pole hullu. Aga hull oli see, mis siis toimus. Ma ei saa aru, miks ei ole bussijuhtidel näiteks eurokalkulaatoreid. Ajab sealt paberi pealt näpuga järge, et mitu krooni võrdub mitu eurot. Ja siis selle järgi mõtlevad, palju tagasi peavad andma. Ma kujutan ette, et neil ajud lõpuks juba suitsevad kui tööpäev läbi saab. Isegi pileti peal ei ole veel eurohindu, alles kroonides. Ma ei jõua ära oodata, millal see nädal ka läbi saab, siis loodetavasti hakkab asi lõpuks normaliseeruma ka. Aga muidu jah, Paidest sõitsime välja mingi 20 minututit hiljem kui oleksime pidanud. Tartust väljusime pmt pool tundi hiljem kui oleks pidanud. Kõige selle juures on uskumatu see, et Räpinasse jõudsime ainukt 5 minutise hilinemisega :O !
Jõudsin ühikasse. Tunne oli huvitav. Liia ja Kirke juba tipsutasid. Mingi hetk otsisin siis oma toa ka üles, ikka mäletasin veel. (Kodus ma ükspäev mõtlesin, mis mu toa nr oli, aga ma ei mäletanudki. Võtme pealt vaatasin, siis tuli meelde.) Mu tuba oli selline, nagu ma ei peakski siia enam tagasi tulema. Aga no ma olin mingi 1.5 kuud pmt ära ka. Ma ei imesta. Aga siis läksin tagasi Liia tuppa ja hakkasin ka vaikselt tipsutama. Aga väga chill oli !
Võhandus ei olnud ma mingi aasta vist juba käinud. Nüüd siis käisin. Mitte midagi erilist. Seega ei ole ma mitte millestki ilma jäänud selle ajaga, mil ma seda ei külastanud. Umbes 2 ma liikusin sealt ära, sest no niiiii igav oli.
Aga Liia ärkas ka üles ja ma lähen vaatan, mis ta mulle head räägib siis. Olge musid 🙂
XX
Edit kell 15:50 : Mul tuli see ka meelde, et siis kui ma ära tulin Võhandust, siis mingi tüüp seisis tee ääres ja pani pihku. No päriselt ka ! Läksin mööda, siis küsis, kuhu ma lähen. Mingi maa tuli järgi ka mulle, aga õnneks siis enam ei tulnud. Ma vahepeal täitsa juba mõtlesin, et mida ma teen. Oleks mu äkki sillalt alla visanud. Laip leitakse 5 aastat hiljem. Pole just kuigi roosilised väljavaated või mis ?

One thought on “Räpinas

Leave a Reply

