Eesti · fotoblogi · Türi

Ilusat aasta lõppu !

Tuju : Mõnus
Kuulan : Tommyboy – Suur pilt
Ma alustan siis sellega, et mulle tundub, et praeguseks on mu õhtused emotuurid üle läinud ja ilmselt ei ole ma siiski sunnitud psühhiaatrit külastama. Vähemalt mitte veel… Kuigi kui nüüd asjasse pikemalt süüvida, siis nüüd on mul vist unehäired… Aga sellega ma teid ei koorma 😉
Päriselt tahtsin ma öelda, et teisipäeval olime Raina-Raki juures. Mõnna oli. Tegime piipu ja rüüpasime veini. Nii hea, et me vahel ikka kõik kokku ka saame.

Ja siis täna olime jälle seal. Ikka oli hea. Seekord oli Alar ka. Ja siis käis meil Jõuluvana ! Meile meeldis 🙂 Kui Jõuluvana ära läks, siis tuli Arvi. Päris ammu polnud näinud teda, aga igaljuhul teda on alati hea näha 🙂

Tegelikult ma tahaks mõnes mõttes homme hoopis kuskil mujal olla, aga ma arvan, et vahelduseks on hea aastavahetusel ka Türil olla. Ja Irisel on homme sünna. Palju õnne, tibu ! 
Aga ma arvan, et kohtume uuel aastal ! Head vana aasta lõppu teile ! Ärge midagi halba siis kaasa võtke uude aastasse. Mina püüan ka nii teha. Võtan ainult head asjad ja inimesed kaasa 🙂 Ma püüan olla parem, kui ma seni olnud olen. Ma püüan lõpuks lõpetada selle jama, mida ma pidevalt korraldan. Kes teab, see teab. Ma ei luba seda kõike, sest on vana uudis, et lubadused kipuvad murduma. Aga ma püüan, tõesti !
Love ya !
Leave a Reply

