Ilusaid ja rõõmsaid jõule !

Tuju :kergelt jõulune
Kuulan : Showtek & Zany ft. MC DV8 – It’s The Santa
Enne oli mul lihtsalt klaustrofoobia, nüüd ka santaklaustrofoobia ! (Vaatasin “Madagaskari jõulud” 🙂
Tegelt ma üllatan teid ! MUL EI OLE JÕULUMASENDUST ! Uskumatu ! Enneolematu ! Okei, enne eelmist aastat ei olnud kunagi. Aga tegelt ka. Ei ole ! Ja ei tule ka ! Ma ei tea, miks. Aga nii on hea.
Aga “Üksinda kodus” ei vaata ma enam küll vist mitte iialgi, vot see tekitab küll minus juba tülgastust. On palju paremaid jõulufilme ka olemas, mis ei ole veel nii ära leierdatud. 
Mingit jõulutunnet väga ei ole, aga ikka on hea olla. Liigsöömist ei ole, liigjoomist ka mitte. Ja üleüldse on hästi. Häppi fämili mängimine tuli ka päris ilusti välja. Seega – kõik on bueno.
Emmega päev otsa vaaritasime. Tegime liha, ürdikartulied, suitsuvorsti salatit, lavaširulle, täidetud mune, singirulle ja magustoiduks oli kihiline piparkoogi magustoit. Mjäu lihtsalt ! 

Ja üks kallis inimene ka helistas mulle ja soovis häid pühi jm sellist head asja. Päev läks palju paremaks seetõttu ! Kuid üks on ikka puudu. Nimesid ei nimeta igaks juhuks.. ♥
(edit: kell on 22:55 ja kõik on super ! ♥)
Aga olgu, ma nüüd praeguseks lõpetan ja lähen vaatan, mis veel pakutakse. Tahaks midagi head !
Olge siis ikka musid-kallid, ilusaid jõule jne ! Hoolige üksteisest 🙂
One thought on “Ilusaid ja rõõmsaid jõule !

Leave a Reply

