Tahan suve

Kui ma aknast välja vaatan, siis tuleb mul masser peale. Vastik lumi ja värki. Ma ju tõesti tahan, et mulle lumi meeldiks, aga no ma ei saa mitte midagi parata sinna, et mulle ei meeldi.

***

Vaatan siin Võsu pilte. Suve tahaks ja Võsule tahaks. Ja küll need teavad, kes teavad, mida ma veel tahan. Seoses Võsuga. Ma olen õnnelik, et tänu Arvile sattusin ma Võsule. Tänu temale olen ma saanud omale asendamatuid inimesi. Üleüldse on mul palju, mille eest just talle tänulik olla. Kunagi on minul ka Võsul vähemalt suvila. Vb ma veel satun see aasta Võsule. Tahaks küll…

2007; Inimesed ♥
2007; Õhtu ♥
2007; Päike ♥
2008; Sõber ♥
Aastavahetus 2008 ♥
2009; MERI ♥
Minu “asenduskodu” ♥
Rand ♥

Ma lihtsalt nii palju seda kohta !

Leave a Reply

