Eesti · Türi

Ikka haige

Tuju : Särav ja särtsakas
Kuulan : Antonina – Pakike (Mario M dnb rmx)
Ja aina hullemaks asi läheb. Kolmapäeval hakkas mul kõrv valutama ja neljapäeva hommikul tulin koju ära ja kohe arsti juurde. Sealt saaadeti mind Paidesse, saatelehe peal oli küll kurjakuulutav diagnood – täpsustamata keskkõrvapõletik – kuid nii hull asi siiski ei ole. Kõigest väliskõrvapõletik. Kusjuures kõrvapõletik pidi üldse olema beebide haigus, aga viimasel ajal palju täiskasvanuid ka.
Helis ka haige. Nohu ja köha. Mul endal ka pisut nohu ja natuke köha.
Kõige parem pauk siis tuli täna. Irisel mingid punnid, emme kahtlustas, et tuulerõuged. Käisime arsti juures ära ja voilaa ! olemas. Masendav on asja juures see, et meil pole ju kellelgi olnud neid. Vist. Emme ei ole enam kindel. Irisel ja Helisel ei ole kindlasti olnud, aga minu ja Kätlini suhtes pole ta nii kindel, sest me olevat kunagi jõulude ajal küll rohelised olnud. Eks siis paari nädala pärast selgub, kas on või pole olnud. Samas ei saa ma endale seda praegu lubada, et siin pikalt haige olla. Nii kooli lõpus ja värki. Ma enne oleks nõus vaheajal haige olema kui kooli ajal. Tegelikult ikka õudne küll kui isegi haige ei ole aega rahulikult olla.
Aga eks te siis hoidke pöialt, et ma ikkagi ei jääks tuulerõugetesse 😉 !
Leave a Reply

