Eesti · Räpina

Feil 2 !!!

No täitsa lõpp. Ma suutsin ühe päeva jooksul tervelt 2 x feilida 😀
I Taimeseade tunnis. Jälle ! Oli ju vaja tooliga kõikuda. Sain oma karistuse ka kätte, et ükshetk olin selili ja nalja kui palju. Lõin pea ka ära natuke, aga valus ei olnud. Nii naljakas oli lihtsalt. Enam ma vist ei kõigu tooliga. Kõik vaatasid hullult ehmunult mind.
II Õhtul ühikas kukkus kraadiklaas kapipealt maha. Ja mis te arvate, mis juhtub elavhõbeda kraadiklaasiga ? Muidugi jookseb see mööda tuba laiali. Püüdsime seda siis siin. Gerli jumala paanikas ja värki. Merlin käis koma juures küsimas, mida teha. Pühkisime kokku nii palju kui saime, aga no ma loodan, et surema ei hakka päris. Meil süstalt ei ole, pipetti ka mitte. Päästeametit ka kutsuma ei hakka vist 😀 Aga nalja kui palju. Elavhõbe on kift ! Seda oli hea torkida, jooksis eest ära :D.
Lõppfeilpäev ! Peaks magama minema nüüd. Haige olen ka ikka veel. Kurk valutab ja värki. Seda ma enam ei tea, kui palju palavikku oli, sest kraadiklaas ju on katki. Viimati oli 37.5 vist. Tubli kraadiklaas oli. Teenis mind siin Räpinas truult üle 3 aasta, aga enne seda oli ta veel tublim. Umbes aastast Noalaev.
Ma peaks vist nime vahetama hakkama  – Janne Feil. See peaaegu täpselt sobib.
RIP Kraadiklaas ! (W)
Ja uus tsitaat minult : Tra, sa oled nagu küünelakk, mis maha ei tule !” (See siis meestele, kellest enam lahti ei saa).
Leave a Reply

