Eesti · Räpina

Haige !

Kuulan : Ei saa, pea valutab :S
Tuju : Polegi seda enam
Aga tegelikult võite nüüd 3 korda arvata, kes suutis jälle haigeks jääda. Muidugi mina. Tegelt ma arvan, et emme suutis mind kuidagi nakatada. Ta jäi ka haigeks. Aga veider on see, et muidugi hakkas see mulle kohe külge, aga kellelegi teisele mitte. Juba eile õhtul tundsin, et mul on imelikult halb ja nõrk olla. Kraadisin siis ja voilaa 37.3 , siis ma enam ei imestanud, miks mul nii halb oli. Oleks siis natukenegi kõrgem olnud, oleks kõik korras olnud. Üleüldse miski siin Räpinas mõjub mulle maru halvasti. Juba siis kui koolis olime 2 nädalat olnud, jõudsin ma 2x haige olla :S No see ei ole ju normaalne. Igal juhul jah, ma suren praegu siin omaette. Pea valutab ja iga liigutus käib peast läbi ja teeb haiget. Öösel magada ei saa, täna ka passisin pool ööd üleval.
Ma vihkan haige olemist !!
Koolist ka pmt puududa ei saa, sest niigi palju juba puudunud ja siis peab hakkama suuri arvestustöid tegema jne. Tahaks koju !
😥
Leave a Reply

